Everybody's got a dream

fredag 12 augusti 2011

REA på kläder 50%

Nästa vecka slår jag upp portarna igen efter en skön ledighet. Just nu håller jag på att städa, möblera om och packa upp nya varor i butiken.

Onsdag 17 aug 10-14
Torsdag 18 aug 13-17
Fredag 19 aug 14-18
Lördag 20 aug 11-14



I höst blir det oregelbundna öppettider då det är Formex (mässa), utbildning och annat som gör att jag måste hålla stängt. Ta för vana att kolla hemsidan för aktuella öppettider (och även ändrade öppettider vid sjukdom, vård av barn eller så).
Jag hoppas att Ni haft det fint hittills i sommar; såsom lata dagar i hängmattan, galna dagar på stranden, smutsiga dagar i landen, goda dagar i gott sällskap med god mat från grillen och annat man kan njuta av på sommaren.
Min ledighet gick i raketfart och jag har inte hunnit 1% ens av det jag tänkt hinna med. Jag hade tänkt att vi skulle vara i butikshuset och fortsätta renovera, men luften gick liksom ur när jag sommarstängde. Det var säkert bara bra, för nu blir det full rulle igen!

Ha det gott! 

1 kommentar:

  1. Låter som att du haft en skön semester i alla fall! Skönt att kunna släppa lite på alla krav och måsten...tids nog får man ta tag i det!
    Ha en bra helg!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera