Everybody's got a dream

fredag 28 december 2012

Gott slut o nytt år

Mitt avslut i butiken detta året kunde varit bättre..
Jag har legat hemma med feber de två sista öppetdagarna. Turligt nog ställde maken och mamma upp och öppnade upp butiken ändå. Många kunde då göra fina fynd på lagerrensningen som gjorde succé.
Nu ska jag kurera mig ytterligare och sedan är det dags att ta itu med inventeringen.
I mitten av januari är det dags för Formex och det ska bli spännande att se vad som är på gång i branschen.

Butiken är stängd i januari och jag återkommer här och på hemsidan (och Facebook) med öppningsdatum.

Min förhoppning är att det inte ska vara helt tomt på inlägg här utan att jag kommer att synas här lite då och då, så kika in när du har lust.

Till slut vill jag tacka för i år och önska er alla ett
GOTT NYTT ÅR!

Ta hand om er! Kram Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar