Everybody's got a dream

torsdag 27 oktober 2011

Tina Wodstrup-nyheter

Rean på kläder är slut, för nu är butiken fylld med nyheter från Tina Wodstrup. Massor av mjuka velourkläder och dunjackor, kappor och västar (västar endast till barn) finns att lockas av.



För övrigt så har jag fått en rejäl laddning med kanonfina grejer från Jabadabado (barnsaker), nya pockettitlar och barnböcker. På barnbokssidan får jag tacka Malin (Tack Malin!), som tipsade om Megakillenböckerna.

Även denna vecka kan ni göra otroliga fynd i brygghuset på baksidan där jag har lagerröj. Jag fyller på lite då och då så kika in så att ni inte missar något fynd.

Nästa vecka (v 44) är det bara öppet på lördag (5/11), då jag är på kurs resten av veckan. Så passa på denna vecka att handla det ni behöver till novemberlovet, kalas, middagar och annat den närmsta tiden!

Hoppas vi ses snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar