Everybody's got a dream

fredag 30 september 2011

Nyheter nyheter nyheter och fortsatt rea på kläder

Nyheterna strömmar in!

Lådor från bland annat Green Gate, Bromma kortförlag och IB Laursen står och väntar på att jag ska hinna packa upp . Det har också kommit in en drös med nya pockettitlar för den lässugne och lite fina inredningsböcker att fördjupa sig i.
Jag packar upp så mycket jag hinner, men det tar tid för allt ska ju få plats i butiken också.

Höstens kläder från Tina Wodstrup är på väg vet jag, men ännu finns det chans till fina fynd bland reakläderna. Av de populära regnjackorna finns det några barnstorlekar kvar och en hel del härliga jackor och tröjor att ha nu i höst.

För er som känner till Tinas kläder så vet ni redan att hennes färgställningar funkar hela året om och är dessutom ganska tidlösa. Så passa på att fynda fina tunikor, leggings och shorts till nästa sommar!
Till våren ser det ut som om mitt utbud av Tinas fina kläder blir ganska litet på grund av en miss från nya agenten i Sverige, som helt enkelt missat mig, men jag hoppas fortfarande att det ska lösa sig till det bästa.

Det har också kommit nya tunikor från du Milde och även en underbar kappa med matchande hatt. Som vanligt är det få exemplar av dem - så först till kvarn!

Inga fina bilder idag, då jag förlagt överföringskabeln till kameran OCH batteriladdaren.

Må så gott!

Öppet:
ons 10-14
tor 13-17
fre 14-18
lör 11-14

Välkommen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar