Everybody's got a dream

tisdag 6 september 2011

Öppettider

Öppettider denna vecka:

Onsdag 7/9 10-14
Torsdag 8/9 13-17
Fredag 9/9 14-18
Lördag 10/9 11-14

Välkomna!

Jag har svårt att få tiden att räcka till måste jag erkänna. Det är långt mellan inläggen som ni märker, men jag är inte sysslolös. Massor av beställningar är gjorda inför hösten och fler skall göras. Det trillar in lite nytt i butiken som skall stuvas in på rätta platserna, vi har tagit hjälp med att ta bort den enorma björken vid butiken och de gamla äppelträden (Det var tur för samtliga var rejält dåliga) och massor av annat kul.
Förra veckan hastade jag runt på Formex och spanade. Eftersom jag bara hade en dag på mig så hann jag inte med att prata med så många av mina leverantörer då det var fullt ös i många av dessa montrar. Men jag hann in och känna och titta på alla fina saker.
En mycket positiv sak hände i alla fall; jag hittade en ny leverantör inom ett område som jag saknat i butiken. Deras monter dök upp när jag drog mig undan lite från allt folk och fötterna och ryggen talade om att nu fick det allt vara nog... Mer om detta när det börjar närma sig leverans.

Jag och min man hann, förutom en del jobb i Stockholm, med att gå på bio, något som vi inte gör särskilt ofta. Vi såg den svenska filmen Jag saknar dig. Den var väldigt bra! Har ni inte sett den? Se den!



Livet är ömtåligt..

Var rädda om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar