Everybody's got a dream

onsdag 15 februari 2012

Nyheter och rean fortsätter

Jag hoppas att ni haft en fin alla hjärtans dag!



Nu börjar nyheterna dyka upp i butiken. Jag har skjutit lite på leveranserna för att hinna med att rensa ut lite med hjälp av rean först.
Bland annat har det kommit fina skyltar:



Ib Laursen-leveransen väntas vilken dag som helst nu.

Och till sist finns det chans att göra finfina fynd på rean! Passa på att fynda tidlösa kläder från Tina Wodstrup och tuffa ursköna klänningar och kappor från du Milde! 50-70% rabatt är det som gäller!


Rea på underbara Bellis från danska märket Falby


Välkommen in!

1 kommentar:

  1. Hej Åsa! Stort grattis, du är veckans vinnare. Så fort min nya bok "Dekorera vackert" kommer från tryck, ska jag se till att du får en. Vill du vara snäll och maila din adress till mig. Ännu en gång - grattis, och tack för att du deltog i tävlingen!!! Minna :) minna@blomsterverkstad.com

    SvaraRadera