Everybody's got a dream

söndag 5 februari 2012

Vinter och rean fortsätter

Vi har vinter!

bild tagen förra vintern
Isen ligger tjock på Viaredssjön och marken är vit av snö och det är kallt!
6-åringen har denna helg avverkat två kalas varav det ena var ett skridskokalas - lyx att få åka skridskor, äta grillad korv med alla sina kompisar i två timmar. Mycket glad var han också över att han lärt sig att åka nu!
Idag var det kalas i Tropikhuset och om allt han berätttat stämmer är jag väääldigt glad att jag inte var med. Jag är livrädd för ormar och spindlar! Men han var supernöjd!

Starten på rean blev massiv!
Men än finns det stor chans till finfina fynd i butiken! Jag fyller på under veckan med bl a Calou-träskor till dam och barn, fina textilier från Falby och fler burkar.
50-70% är det som gäller på massor av varor. Jag har ett rejält gäng med färgade smala ljus till kanonpris som jag vet att några kunder éfterfrågat!

Välkommen in!

Tor 10-18 (lunchstängt 12-14)
Fre 10-18 (lunchstängt 12-14)
Lör 10-14

Vi ses!

4 kommentarer:

  1. Hejsan Åsa! Älskar verkligen min Tina Wodstrup..:-) Helt otroligt skön att ha på sig så nu skulle jag vilja köpa en till! Har du kvar någon blå plyshtunika i någon av modellerna i stl. M eller L?
    Kram
    Anne-Lie (Samuels mamma)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Halloj!
      Vad kul att du gillar den! Jag har inga tunikor kvar tyvärr i de storlekarna i den färgen (finns en annan modell som är mer en klänning). Annars finns den vidare tunikan (utan band i midjan, men med knappar hela vägen) i vitt, rosa och ljusbrunt kvar i strl M och L.
      Kramkram

      Radera
  2. Hej igen!
    jag får nog ta och titta in och kika på dem..:-)
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu finns rosa skålset från Ib Laursen i butiken och lite annat nytt därifrån. Liten "teaser" bara. hihi!
      Ha det gott!

      Radera