Everybody's got a dream

fredag 16 mars 2012

Gå symbolkurs hos Prillig

Nu har det blivit dags att dra ihop en symbolgrupp/bildgrupp hos mig.


Som jag skrivit här tidigare så utbildar jag mig till Symbolpedagog på Symbolon (http://www.symbolon.se/).
I kursen ingår att hålla diverse kurser. Nu har jag kommit till att hålla en bildgrupp. Eftersom det finns fler sätt att jobba med symboler så väljer jag denna gång att kalla det symbolkurs. 

Att jobba med symboler är att jobba med sig själv. Spontant målande är en lekfull väg till självinsikt, till att fundera kring livet och hur man kan bli mer hel. Enkla övningar får dig att våga leka med färg och ord. Med hjälp av inre bilder, berättelser, drömmar och musik blir du inspirerad att öppna dina dörrar inåt.
Hos mig lär man sig inte att måla i teknisk bemärkelse, eller att skriva romaner, inte heller kan jag tolka dina drömmar.

Själv tycker jag att detta är fantastiskt kul och spännande och jag vill gärna dela med mig av vad symbolerna kan ge!

Om du är intresserad så hör bara av dig, via mail, telefon eller personligt besök i butiken.
Inga förkunskaper!

Dag/tid - bestäms utifrån vad gruppen har för önskemål på dagar och tider.
Ex på kurstid: 2 timmar à 5 tillfällen eller t ex två söndagar - det är helt upp till er.
Jag är öppen för olika möjligheter!
Pris: 250 kr
Kursstart: så snart jag har 6 deltagare kör vi igång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar