Everybody's got a dream

torsdag 1 mars 2012

Öppettider

Ett barn tillbaka till skolan idag, tre barn kvar hemma. Själv är jag feberfri, men känner mig lite sliten efter ett flertal nätter med riktigt dålig sömn. Sjukdom eller ej, det har inte hindrat leveranserna till butiken och nu ska jag ägna en stund åt att packa upp nyheter från Green Gate och Jabadabado! Kul!


Bilden kommer från Green Gates hemsida

Denna vecka är butiken öppen:

To (idag) 13-17
Fr 2/3 14-18
Lö 3/3 10:30-14

Nästa vecka är jag på kurs. Det är dags för steg 5 i min Symbolpedagogutbildning och vi ska jobba med bild. Det ska bli så roligt att träffa alla underbara kurskamrater igen och spännande att se vad det finns att göra mer inom bildområdet i symbolernas värld. Är du nyfikan på vad symbolpedagog är? Gå in på Symbolons hemsida och läs mer!

Nästa vecka öppet:
Lör 10 mars 10-14

1 kommentar:

  1. Tjillevippen..;)))
    Jag använder PhotoScape,där finns det många fina ramar..;))

    Kram/Annelie

    SvaraRadera