Everybody's got a dream

måndag 6 augusti 2012

Bilder från sommarbutiken

Här kommer ett gäng bilder från butiken denna sommar:









Två av bilderna roterades av någon anledning, men ni får väl lägga huvudet på sned... hihi! Detta har hänt mig förr och jag vet inte varför det blir så.

Det har varit dåligt med fotograferande denna sommar, inte bara i butiken utan över lag. Varken jag eller maken har dokumenterat så mycket. I vanliga fall brukar vi ha hundratals bilder från sommardagarna. Sommaren är ju inte slut än så än finns det tid till bättring. Det är ju faktiskt så att 4-åringen har lärt sig cykla på tvåhjuling och det borde vi kanske ha bilddokumenterat. Jag har badat två gånger i havet - det borde också varit med på bild. 16-åringen har badat en gång i havet och DET borde vi verkligen förevigat!

Idag väntas leveranser till butiken, nästa vecka är det Formex och jag hoppas få en massa inspiration och kanske knyta lite nya bekantskaper, cafédelen skall återställas till butik, jag ska förbereda prissänkning -det vill säga REA, men vi ses när vi ses!

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar