Everybody's got a dream

tisdag 7 augusti 2012

Fler bilder från sommarbutiken

Dessa bilder skulle jag ju givetvis lagt ut i sommar, men av olika omständigheter (såsom inget batteri i kameran, ingen överföringskabel, kameran på fel ställe osv) så kommer bilderna först nu.






Idag är det pappersfix för hela slanten och fortsatt väntan på en leverans som skulle kommit igår.
Kommande kan kännas som ett i-landsproblem, men irriterande.
Vad har hänt med servicen i detta avlånga land? När jag efterlyste leveransen igår efter att ha spårat den och sett att statusen var "Det gick inte att leverera. Ett meddelande har lämnats på leveransadressen" (Pyttsan!- ingen har varit med leveransen på plats, ingen har ringt och ingen har lämnat besked) fick jag som svar att de (på kundtjänst Posten) inte kan ringa till distibutionsterminalen... Så om någon lovat mig leverans måndag så finns det ingenstans jag kan vända mig för att höra om leveransen överhuvudtaget kommer att levereras. Så idag sitter jag på plats och väntar- antagligen förgäves för någon på Posten tycker att det är jobbigt att göra sitt jobb och kör hellre alla sina paket till ett utlämningsställe så att jag får hämta och bära paketen själv (nja, det blir nog maken som får bära..).
Mina erfarenheter av Posten både som företagare och privatperson är att de har blivit urusla på det mesta och de är dessutom dyra!
Ett plus till dem är att de killar som levererar till mig normalt sett är väldigt trevliga och tillmötesgående!
Så - nu är jag färdigpyst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar