Everybody's got a dream

tisdag 11 mars 2014

Solen skiner, fåglarna kvittrar och det är häärligt ute!!!!!

Ja, nu känns det verkligen att vi går mot ljusare tider! Vad jag har saknat ljuset! Det är ljust! Solen skiner från en klar himmel! Tjoho!

Lyser gör även entrédörren och jag blir glad varje dag jag svänger in till butiken och ser den!

 I dag och igår har det trillat in några mindre leveranser med finfint innehåll. En chokladleverans, en smyckeleverans och en leverans som luktar gott och en del annat...

Öppettiderna kommer att vara oregelbundna och ges med kort varsel som jag redan meddelat. Så ser det helt enkelt ut framöver och jag hoppas att ni ska hitta tillfälle att komma och "hälsa på" ändå!

Denna vecka är det öppet:
Onsdag 12 mars kl 13-16
Torsdag 13 mars kl 14-17
Fredag 14 mars kl 11-14

Välkommen in till butiken för hem och själ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar