Everybody's got a dream

tisdag 19 april 2011

PÅSK

Ännu en underbar dag med sol! Jag hoppas att ni har möjlighet att njuta av det fina vädret! Igår när jag lämnade butiken strax efter klockan 18 så var det hela 21 grader ute! Fantastiskt! Hemma väntade maken med nygrillat - lyx!

Denna veckan vill jag bara göra er uppmärksamma på att jag inte har öppet som vanligt.
Dessa tider gäller:
Idag tisdag 14-18 i morgon onsdag 10-14.
Resten av veckan är det stängt.

I butiken har det kommit in fler klänningar från Du Milde i somriga färger.



Det finns choklad från Venus choklad att lägga i påskäggen (bl a små påskharar på pinne), lite smått att ge bort till barnen i påsk såsom gatukritor, twistband, hopprep, drakar, små plåthinkar och spadar.
Till vuxna förutom choklad kan ni köpa smycken till påskäggen, fina nyckelringar med budskap, morgonpeppingkort eller varför inte ursöta äggkoppar från Falby.
Varmt välkomna till min butik för hem och själ!

En bild från köksrenoveringen. Idag skall här kaklas!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar