Everybody's got a dream

fredag 1 april 2011

Våren är tillbaka, solen är tillbaka

som en känd kille sjöng...
Idag stämmer det inte riktigt dock..
Denna vecka har det också rasat in grejer i butiken och jag har varit tvungen att tänka till ordentligt för att få plats. En av chaufförerna som lämnar gods hos mig, tillika en gammal dagiskompis sa i veckan: - Fy ¤&%¤& vad det ser ut här, så här kan du ju inte ha det! = ) Som tur var skulle jag inte öppna i det skicket.
Nu är butiken iordningställd igen mycket tack vare min dotter som var här och praktiserade igår! Tack!

Igår packade vi upp en himlans massa underbara kläder från Tina Wodstrup. Ni som gillar velour får snabba er in för jag har bara ett fåtal velourplagg.


Premiär är det denna veckan för House Doctor. Därifrån har jag tagit in lite färgglda lådor, mattor och annat kul.

Idag har jag öppet 14-18, i morgon lördag 11-14.
Varmt välkomna till en butik för hem och själ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar