Everybody's got a dream

måndag 24 oktober 2011

Det ultimata hemmet


..för mig skulle nog vara Villa Villerkulla!
Där finns en salig blandning av älskade saker och möbler. Det är barnvänligt, slittåligt och inredningsstilen är lite lantlig men mer åt det färgglatt, galna hållet.
Där slåss man inte mot dammråttor - om man inte har lust förstås och då gör man det rejält! Där går man på upptäcksfärd bland alla gamla prylar man samlat på sig genom åren i generationer..
Ja, jag vet. Det är ett hus från en saga... Men det är ändå det ultimata huset - för mig (och min familj).
Feng Shui i all ära, men jag har en tendens att ha prylar överallt. Visst jag röjer, men det fylls liksom på. Känner kanske en del av er igen?
Det har blivit dags att Pippifiera vårt hus! haha! = )
Ska bara rådgöra med maken först...

Denna vecka är butiken öppen:
onsdag 10-14
torsdag 13-17
fredag 14-18
lördag 11-14

Nästa vecka (v 44) dock drar jag på symbolpedagogkurs igen och butiken är bara öppen på lördagen!

Tisdagen den 8 november är det dags för kundkväll i butiken. Jag återkommer med mer detaljer framöver, men håll den kvällen fri i kalendern - det kan löna sig!

Må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar