Everybody's got a dream

tisdag 11 oktober 2011

Varumärken och varugrupper

Emellanåt får jag mail från personer som varit inne på min hemsida som undrar vad jag säljer och vilka varumärken jag saluför.

Det är ingen lätt uppgifta att sammanfatta det, men jag ska försöka och hoppas att jag inte glömmer bort någon leverantör.




Först till vad jag säljer:
Gamla och nya möbler
Gamla och nya saker

Det som finns i butik just nu utan inbördes ordning:

Kaffe
Te
Saft, marmelader, sylt och liknande
Choklad och annat godis
Hudvårdsprodukter
Kläder
Träskor
Gummistövlar
Smycken
Väskor
Leksaker
Böcker
Glas
Porslin
Textil
Lampor
Prydnadssaker
Pappersvaror
Skyltar
Mattor
Garn
Krukor
Klockor
Burkar
Och massor av annat kul och fint till hemmet!




Leverantörer som finns representerade just nu:

Affari
Aftek
Alterhedens Rabarberi
Bloomingville
Bromma kortförlag
Calou
Excel
Falby
Foajé
GreenGate
H Skjalm P
House Doctor
Ib Laursen
Jabadabado
Haba
LG kompaniet
Järbo garn
Krasilnikoff
Kreativ Insikt
La Finesse
Ludvig & co
Nyblom & Kollén
All by nature
On Interiör
Krabbasnår
Sockerbageriet
Rubens barn
Strömshaga
Tina Wodstrup
Walther & Co
Venus Choklad
Stockholm Agency (Babushka, Taj Wood & Scherer)
Astid Carlsson
Elisabeth Lyngbo Sundell
Franciska Munck-Johansen
Anette Hjerpe
Ellen Dyrop
Ingela Broling och Petra Eriksson
Och så mamma som virkar och stickar fina saker såsom handledsvärmare, broscher och grytlappar i prilliga garner..

Så hoppas jag att ingen är glömd eller att någon varugrupp inte blivit uppräknad.

Jag tar hem saker till min butik som jag gillar, allt annat går bort. Jag gillar massor av saker och stilar således hittar man mycket olika saker i butiken.
Jag kallar butiken (förutom för Prillig då): Butiken för hem och själ!

Mycket text blev det..

Må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar