Everybody's got a dream

måndag 17 oktober 2011

REA kläder och lagerröj

Rean på kläder fortsätter.

Eftersom inte sändningen med resterande höstkläder från Tina Wodstrup kommit fortsätter jag att ha rea på kläder tills jag behöver plats för nyheterna. Så ännu finns chans till fynd!
Rean omfattar vår- och sommarkläder från märkena Calou, Tina Wodstrup, Du Milde, Taj Wood & Scherer och Babushka. Det finns fortfarande chans att göra fina inköp som passar till höstens garderob.

Jag kommer även denna vecka ha öppet i brygghuset på baksidan. psst.. jag har fyllt på där...

Där säljer jag ut resterande varor från fd Sahlströms Presenter & sånt (massor av saker för bara 5 och 10 kr/st), dessutom fina textilier såsom lakan, kuddfodral och stolsdynor från Nyblom & Kollén till jättelåga priser.

Nyheterna fortsätter att strömma in. Idag kom fler av Du Mildes klänningar och påfyllning av Natts underbara nattlinnen!
För bokälskarna har jag massor av bra pocket (de flesta titlar 50 kr/st) att krypa upp i soffhörnan med tillsammans med en kopp te (jag har massor av goda smaker) och en chokladbit (underbar färsk choklad från venus Choklad finns också hos mig).

Onsdag 10-14
Torsdag 13-17
Fredag 14-18
Lördag 11-14

Varmt välkomna!

Håll utkik - snart börjar utlottningen/tävlingen här på bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar