Everybody's got a dream

måndag 21 november 2011

TÄVLING

Nu är det nästan exakt ett år sedan jag öppnade Prillig.

Här på bloggen firar jag det med en tävling. Det du kan vinna är följande:


1 hg valfritt te, en grytlapp,  långa tändstickor i prickig ask, en skylt, en chokladdipper och ett fat till te-påsen/kulan.


Tävlingen pågår till och med söndagen den 18 december.

Tävlingens regler: 
  • Om du har en blogg lämnar du en kommentar hos mig och lägger till butikens logga + länk till butiken i din högerspalt + en länk till tävlingen.
  • Om du inte har en blogg lämnar du en kommentar med din mailadress och tipsar en vän om butiken.
Vinnaren utses under julveckan.

Lycka till!

I butiken kommer det att finnas i alla fall ett fint erbjudande för den som brinner för inredning, nämligen ett kalaspris på inredningsboken Lantlig Charm.
Mer om det kommer här på bloggen - så håll utkik!

Jag håller som bäst på att planera öppettiderna fram till jul och även om det återkommer jag så snart det går.
Allt måste samordnas med barnvakter, maken och övriga åtaganden först . Så är det i världen som ensamföretagare. = )

Må så gott!

29 kommentarer:

  1. Hejsan Åsa! Jag vill så klart vara med på din fina utlottning!! Har sedan tidigare länkat till din butik och nu har jag oxå länkat till din tävling...:-)
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  2. Är gärna med i din tävling.
    Jättefina priser.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Sanna.bjorklund@live.com
    Klart man vill vara med och tävla! Lägger upp länken till tävlingen och sidan på facebook! Har nog mer napp där än på min döda blogg ;-) kram Sanna

    SvaraRadera
  4. Hej,
    vilken kul tävling! Jag är såklart med och tävlar jag också!

    SvaraRadera
  5. Så roligt att du firar ett år med din härliga butik! Jag vill väldigt gärna vara med i din fina tävling, länkar och hoppas på tur! Petra

    SvaraRadera
  6. Grattis till ett år!! Du har en underbar butik och så fint dekorerat överallt så det blir som en upplevelse att bara gå runt och kika! Hittar alltid något fint att köpa när jag ska ge bort något i present! Ha det så bra! Kramar Maria (Frida K:s mamma)

    SvaraRadera
  7. Jag vill också vara med och tävla! Tipsar en kompis då jag inte har ngn blogg! /P

    SvaraRadera
  8. Hej! Grattis o vilken fin Utlottning ;)jag länkar till dig, o håller tummarna kramiz Jessica

    SvaraRadera
  9. Hejsan, så klart att jag vill vara med...
    Länkar till dig på min blogg.
    Ha det gott, kram Sofia

    SvaraRadera
  10. Va roligt! Jag vill vara med och har länkat för fullt! :) Kram sandra.

    SvaraRadera
  11. Hej Hej & Grattis!
    Vilken fin blogg du har.
    Jag vill Jättegärna vara med i utlottningen.så fina saker.
    jag tipsar vänner...såklart.
    Nu önskar jag Dig en jättemysig & fin advent.Lycka till med försäljningen.
    Kramar Caroline
    kallstorp112@telia.com

    SvaraRadera
  12. kathas kortmakeri6 december 2011 kl. 07:02

    Hejsan! Hoppas på tur jag med! Länkar så klart.
    Kram Katha

    SvaraRadera
  13. Jag är med och tävlar!

    här finns länken: http://www.nattstad.se/oliviajosefsson?id=2151564

    SvaraRadera
  14. Är med i utlottningen. HAr länkat med tävlingsbilden samt loggan och länkat till båda. Nu håller jag tummarna ;)

    SvaraRadera
  15. Härlig blogg och härlig tävling! En lott till en blogglös läsare tack!/Susanne
    skogsberg_s@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Gokväll,den här fina tävlingen vill jag vara med på..;)))

    Jag fixar med allt på min blogg.
    Kika gärna in där för jag har en liten utlottning.

    KRAAAAM/Annelie

    SvaraRadera
  17. Hej Jag vill väldigt gärna vara med i utlottningen. Jag tar 1 st lott.

    Ha det bra!
    Alexandra stjarna_93@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Jag vill också vara med, och jag har länkat till både tävlingen och butiken på min blogg
    http://millanigulavillan.blogspot.com/

    SvaraRadera
  19. Vill alltid tävla!! Jag har tipsat alla jag känner :)
    Komojeng@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Jag är gärna med,och tar en lott,har tipsat butiken och utlottningen på min facebook sida med namn Lili Ying.

    Hoppas på tur!
    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  21. Hej jag är med i tävlingen och länkar till dig via min blogg. Ha så bra Mvh Mimmi

    SvaraRadera
  22. Hej!
    Har ingen blogg men tipsar:)
    Nyinflyttad här, blev så glad när jag såg din fina affär.
    Bästa hälsningar Jeanette
    jeanette@gansmoe.se

    SvaraRadera
  23. Hej
    jag är med i utlottningen, priserna är ju härliga! Jag själv har inte någon blogg, men jag har tipsat och hoppas på tur nu!
    ahlforsatsuomi24dotfi

    SvaraRadera
  24. Jag är här för första gången och kikar på din fina blogg, och så ser jag att en tävling pågår, det vill jag ju vara med på. Länkar till dig på min blogg. Jag ska tipsa alla om din butik, ser så fint ut allting.
    Hälsningar Moni

    SvaraRadera
  25. Hej Hej! Jag vill väldigt gärna vara med i din tävling :)

    Kram
    Alexandra
    stjarna_93@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Jag vill jätte gärna vara med så jag ska länka och allt det där thihi..

    önskar dig en mysig helg
    kram wivi

    SvaraRadera
  27. Härliga, härliga saker ! Jag vill självklart vara med i denna utlottning. Jag själv har inte någon blogg, men jag tipsar istället..
    teijadotlentoatelisanetdotfi

    SvaraRadera
  28. Ahle tipsade mig om en härlig blogg och utlottning och nu är jag här ju också att delta i utlottningen. Hoppas pä tur, priserna är härliga..
    kaiusdotahlforsatelisanetdotfi

    SvaraRadera
  29. Jag är gärna med och tävlar om detta fantastiska pris. Jag har länkat denna tävling på min FB vid namn Cassandra Holm, så att fler hittar hit!
    Mail canicos@hotmail.se
    Hoppas på tur!

    SvaraRadera